Naslovnica Zdrav život Edukativno-zabavne radionice za djecu: “Bolnica za plišane medvjediće” u O.Š. Aleksa Šantić...

Edukativno-zabavne radionice za djecu: “Bolnica za plišane medvjediće” u O.Š. Aleksa Šantić iz Sarajeva

U vrtićima i školama u Kantonu Sarajevo i Istočnom Sarajevu organiziraju se edukativno-zabavne radionice pod nazivom “Bolnica za plišane medvjediće” čiji je cilj osloboditi djecu straha od doktora te ih naučiti o važnosti doktorskog pregleda, lične higijene i preventive.

Tako su dječica iz Osnovne škole Aleksa Šantić (područna škola Mojmilo) imala priliku da kroz igru i zabavu provedu nezaboravnih sat vremena u „Bolnici za plišane medvjediće“, gdje su u saradnji sa doktorom liječili svoje medvjediće, ali i učili o preventivnom pregledu i medicinskim instrumentima.

Djeca su bila obučena u doktorske mantile, maske i kapice, a radili su sa doktorskim setovima što je im je bila posebna atrakcija, a svako od njih je na kraju radionice dobio diplomu, plišanog medvjedića, žirafice, vrijedne vaučere kao i bogate paketiće sa ukusnim slasticama, koje su pripremili sponzori ovog događaja BH Telecom, Bambi, Podravka, Lino, Kraš, Nutrino i Alma Ras.

“Dječije zdravlje je nešto što moramo čuvati. Znamo da djeca uvijek kao i mi stariji na neki način strahuju od doktora. Ova edukativna zdravstvena radionica je najbolji način prevazilaženja nelagode od pregleda kroz igru. Učenici su liječili medu i bili pravi mali doktori, te se obradovali lijepim poklonima”, rekla je direktorica škole Amina Delić Zimić.

Adin Bevrnja, student 5 godine na Medicinskom fakultetu, koji je moderirao radionice, je rekao da je “Bolnica za plišane medvjediće” odličan vid pripreme djece za sistematske preglede i vakcinaciju prema kalendaru imunizacije.

“Danas sam imao priliku moderirati radionicu Bolnica za plišane medvjediće. Primarni cilj ovog projekta  je  prevazilaženje straha djece od ljekara, pružanjem ugodnog i edukativnog iskustva, kao i upućivanje djece na važnost i neophodnost održavanja lične higijene radi očuvanje zdravlja, a sve kroz animaciju i podsticanje kreativnosti”, kazao je Bevrnja i dodao da je ovo bilo sjajno druženje i da jedva čeka naredne radionice.

Organizatori radionica iz Marketing agencije Republic procjenjuju da će radionice, koje će se održavati do kraja godine, pohađati preko 250 djece.

Radionice su podržali:

Generalni pokrovitelj: BH Telecom

Generalni sponzor: Bambi

Prijatelji projekta: Alma Ras, Podravka i Lino, Kraš i Nutrino

Prethodni članakJavni poziv: POKRENI SVOJ KREATIVNI ILI ICT BIZNIS
Naredni članakLejla Motoruga: Riječi i djela