Naslovnica Intervju Nadirin Zavrzlama Art studio

Nadirin Zavrzlama Art studio

Zavrzlama Art Studio, poznat po svojim zanimljivim i unikatnim proizvodima i radovima, nastao je 2017. godine kao produkt velike ljubavi protkane s mnogo rada i truda. Nadira Ahatović, tridesetogodišnja majka i osnivačica ovog brenda navodi kako je u nedostatku inovativnih dekoracija odlučila pokrenuti vlastiti biznis koji je napravio pravi mali bum u Bosni i Hercegovini. Više o tome kako je nastao Zavrzlama Art Studio i što sve ima u ponudi pročitajte u razgovoru sa Nadirom.

Tko se nalazi iza brenda Zavrzlama Art Studio? Recite nam nešto više o sebi kako bi Vas naši čitatelji bolje upoznali?

Iza ovog malog ali kreativnog studija stoji jedna sasvim obična, ali dobro organizovana žena. Prije svega majka troje djece, direktorica marketinga jednog sarajevskog restorana, a onda idejni tvorac svih onih magičnih priča koje izađu iz Zavrzlame.

Zovem se Nadira Ahatović iz Sarajeva. Po struci sam diplomirani grafički dizajner i svoje zvanje, ali i znanje sam pretvorila prvo u hobi, a onda u full time job.

Kako i kada je nastala Zavrzlama?

Na ovo pitanje sam toliko puta odgovarala, ali svaki put ono probudi toliko emocija, kao da o tim počecima pričam prvi put. Nastala je kao nedostatak neke inovativne dekoracije za mog sina, u januaru 2017.godine. I tada sam odlučila da ja nešto dizajniram – što je rezultiralo predivnim posterom kojeg sam stidljivo podijelila sa javnosti. I onda kreće magija….ali bukvalno. Ljudima se toliko svidjelo, da smo već prvih mjeseci našeg postojanja radove slali širom BiH. A kasnije i van granica. A, volim reći da je naziv nas našao. Jer je potpuno spontano došlo do toga da se zove baš ZAVRZLAMA. I evo sedam godina poslije našeg osnivanja, poznata grupa Divanhana je svom muzičkom albumu dala baš naziv Zavrzlama. Malo nam je bilo krivo, jer nekako bi bilo bar etički da nas je neko kontaktirao u vezi sa tim. Obzirom da je naš studio registrovan, i da kao takav postoji mnogo prije albuma. Zar ne bi bilo baš čudno da Dino Merlin svoj album nazove Milka. A da se pri tome i ne posavjetuje sa tim brendom.

Sjećate li se Vašeg prvog rada? Kako je izgledao i koliko ste napredovali od tada?

Oh, kada gledam svoje prve radove pitam se ko ih je radio. Mnogo, mnogo smo napredovali od tada. Ali zaista iza toga stoji jedan predan i kontinuiran rad. Iako talenat i kreativnost igra najveću ulogu, sve to je kao dijamant. Ako ga ne brusite to je samo običan kamen.

Što sve Zavrzlama ima u ponudi?

Zavrzlama Art Studio je prvenstveno počeo kao studio koji je dizajnirao rođendanske table. I sa tim smo počeli prvi u Bosni i Hercegovini, a kako se širila potražnja za našim proizvodima tako smo i mi svoj asortiman prilagođavali tržištu. Tako da sada imamo u ponudi: personalizovane rokovnike, motivacijske i dizajnerske postere, mape grebalice (prvi smo i jedini u našoj zemlji koji to radimo), plexi ploče i još mnogo toga, što možete pogledati na našem IG profilu Zavrzlama Art studio.

 Koliko je danas lako ili teško pokrenuti vlastiti brend ili biznis u Bosni i Hercegovini?

Pa nekako, sve ima svoje lošije i bolje dane. Sam process implementiranja ideje u jedan biznis zaista traži mnogo vremena. Jer sve učite u hodu. Nažalost birokratija nam nije naklonjena, ali opet uz dobru organizaciju moguće je sve završiti. Ja zaista ima sreću da volim rad sa papirima, pa mi sve ove “glavobolje” oko njih i ne zadaju toliko problema. Sam početak mi je olakšan jer sam bila dobitnica granta za pokretanje START UP biznisa u općini Stari Grad. I ta prva financijska injekcija je zaista bila vjetar u leđa za sve ono što je došlo poslije toga.

Tko je Vaša najveća podrška?

Moja najveća podrška su moja djeca. Možda ovo zvuči kao neki kliše, ali zaista je to tako. Oni su od samog početka potpuno uključeni u sve procese Zavrzlame, i moja kćerka Uma već sada pokazuje interes da i ona radi nešto ovako.

Uvršteni ste među 20 najuspješnijih malih biznisa u BiH. Možete li nam reći nešto više o tome?

Da, baš u jeku pandemije nam je stigao mail od Fondacije Agora, gdje nas obavještavaju da smo izabrani među 20 najuspješnijih biznisa i da kao takvi polažemo pravo na pohađanje šestomjesečne obuke koja nam je mnogo značila. Nakon toga smo dobili priliku da se predstavimo u okviru projekta DigIT , koji je organizovala Fondacija 787 – gdje smo bili među 5 najuspješnijih biznisa.

Početkom ove godine smo bili dijelom Akademije za poduzetnice iza koje stoji bonjour.ba i dm. To nam je jedno od ljepših iskustava. Jer kao što sam rekla, svaki dan je novi rad na svemu. Iako je naš biznis prepoznatljiv, mi nikada ne stajemo i uvijek težimo ka novim stvarima, ka novim inovacijama i znanjima…

Gdje Vas potencijalni kupci mogu pronaći?

Obzirom da su sve naše kreacije personalizovane i da se rade direktno po narudžbi, trenutno naš najveći kanal prodaje je naša IG stranica, za koju se nadam da će je čitatelji posjetiti i izabrati nešto lijepo za njih ili svoje voljene.

Koji su Vaši planovi i želje za budućnost?

Trenutno smo u fazi pripremanja asortimana za Maker Faire koji će se održati od 28. do 29. maja na platou Skenderija.  I zadovoljstvo nam je što smo baš mi izabrani da budemo dio događaja. Planovi su uvijek tu, ali nekako smo navikli da o njima šutimo, na njihovom ostvarenju radimo i onda sve iznenadimo.

Intervju pripremila: Samra Šakanović-Prgić

Prethodni članakPrva Let’s do eCommerce konferencija u Bosni i Hercegovini
Naredni članakRed Bull Home Run: u subotu 04.03. najluđa zabava na snijegu