Naslovnica Iz mog ugla Žene – nekoliko savjeta za ljepši život

Žene – nekoliko savjeta za ljepši život

Sabina Bajrić je programerka, poduzetnica, svestrana žena i blogerica koja piše o temama koje su izuzetno važne - od ekonomije do brige o sebi. U narednom periodu ćemo prenositi njene sjajne tekstove.

Odlučila sam u jednom od članaka da navedem neke od najvažnijih tačaka u životu jedne žene. Napisaću sve kojih se mogu sjetiti ili na koje sam naišla čitajući knjige i radove uspješnih žena. Ovaj članak sam napisala isključivo da se podsjetimo na organizaciju svog života i šta to sve možemo kad hoćemo.

Podjelićemo ih po kategorijama, a ukoliko neko pročita, pa usvoji barem jednu – moj cilj je ispunjen. Pa da krenemo.

BRIGA O SEBI

  • čitanje – čitanje neke tematike nevezano za posao, djecu, obaveze. Nešto što vas odmara i što je vaša potajna želja da čitate
  • odmaranje – bez dovoljno odmora vaš organizam neće biti u stanju da bude dovoljno produktivan. Ako se uhvatite u loop neodmaranja i previše rada smanjiće vam se kvalitet i uspješnost ostalih obaveza do kojih vam je stalo
  • kupanje (po želji – s dovoljno vremena) – koliko god želite i kad god ste u prilici za to. Imate pravo da imate svoj ritual
  • spavanje u pravo vrijeme – naučnici su dokazali da je jako bitan period kad spavate u toku noći. Najbolji san je od 10 sati navečer pa do 1 poslije ponoći
  • imati period dana kad ste sebi zabranile mobilni telefon – uvedite ovo sebi kao naviku, znate kad otprilike ćete ostaviti telefon negdje i na određen period sati potpuno ga zaboraviti
  • manikura i pedikura – jako bitan pojam za svaku ženu, a u poslijednje vrijeme otvaranjem mnogih kozmetičkih salona i cijena im je postala prihvatljiva. Počastite se s vremena na vrijeme lijepim i njegovanim rukama i nogama
  • oprana, čista i isfenirana kosa – nemate potrebu da se pravdate i osjećate ružno ako želite da odete kod frizerke, svaka žena ima potrebu da ima lijepu i njegovanu kosu. Ovo djeluje malo smješno da se napominje – ali…
  • pola sata aktivnosti van kuće – po mogućnosti, svaki dan odvojiti barem pola sata i izići vani. Prošetati gradom, šetalištem, voziti biciklo ili bezveze sjediti na klupi u parku. Dok ne probate niste ni svjesni koliko vam to fali.
  • rano ustajanje – što ranije ujutro ustanete to će vam biti ljepši dan. Ugrabite sebi jutro kao vrijeme za samo vas
  • slušanje muzike – dobra i pozitivna muzika može pozitivno uticati na vaše psihičko stanje. Neko preferira instrumentale, neko sluša audio knjige, neko svoje mentore, životne motivatore i slično.
  • izbjegavanje TV-a – gledanje TV-a gledajte kao nagradu, jer strašno brzo i jako mnogo konzumira vrijeme. Pronađite kvalitetan film ili dokumentarac i bez grižnje savjesti ga odgledajte. Emisije na TV-u su inače pune lažnih informacija, negative, nepotrebnog znanja…

ZDRAVLJE

  • vježba barem 3 puta sedmično – barem 30 minuta. Obližnja teretana, ili u kući uz neki video na Youtubu. Kad pređe u naviku vi ćete biti sebi zahvalni što ste počeli, a tijelo će vam biti mnogo zdravije
  • pola obroka sedmično bazirano na vegeterijanskoj ishrani – ishrana na bazi mesa nije zdrava na svakodnevnoj bazi. Neću uopšte ulaziti u polemiku ispravnosti isključivo vegeterijanske ishrane, ali sigurno je jako zdravo imati barem 2-3 dana u sedmici kad nećete jesti meso i mesne prerađevine.
  • voćni obrok u danu
  • dovoljna količina vode u organizmu svaki dan
  • ishrana bez šećera
  • izbjegavanje kofeina (benefiti su ogromni, nažalost ? )
  • prestanak pušenja
  • ne konzumiranje alkohola
  • korištenje konca za zube

SVAKODNEVNICA

  • ne zaboravite doručak
  • ne zaboravite ručak
  • skuhana večera
  • pospremljena kuća
  • zbirnuti kućni ljubimci
  • zalijeveno cvijeće
  • svakodnevne mini obaveze

FINANCIJSKI MOMENAT

  • raspodjela budžeta
  • štednja
  • dan bez trošenja u sedmici
  • sedmica bez trošenja u mjesecu
  • nadogradnja znanja i rada
  • plaćeni računi

SAMOIZGRADNJA

  • meditacija
  • pisanje
  • molitva
  • čitanje
  • opuštanje
  • zapisani kratkoročni ciljevi (to-do lista)
  • učenje

MEĐULJUDSKI ODNOSI

  • čitajte svojoj djeci ako ih imate
  • naučite reći “NE!”
  • izbjegavajte toksične ljude
  • provedite kvalitetno vrijeme s partnerom
  • izlazak za samo vas dvoje
  • usrećite nekog koga ne znate
  • nasmijte se nekom koga ne znate
  • pozovite prijatelja i nekog iz porodice

Pomozite nekom drugom – nije bitno na koji način. Možda financijski, možda sa znanjem, savjetom – osjećaćete se puno bolje i bićete sretniji u životu. Niste budale i naivni ako nekome želite pomoći kako nam to ova čudna vremena sugerišu – imajte svoj život i svoja pravila.

Toliko, live – laugh –  work – (take) care ❤️

IZVORSabina Bajrić
Prethodni članakU okviru EKOBIS-a održat će se i 1. sajam turizma – Ekotour i 1. sajam obrta
Naredni članakBBI banka sponzor nagrade 60. Sarajevskih dana poezije „Bosanski stećak“