Naslovnica Biznis kutak Uspješno završen 2. Sarajevo Tourism Summit: Razmjena ideja, iskustava i inovacija u...

Uspješno završen 2. Sarajevo Tourism Summit: Razmjena ideja, iskustava i inovacija u turizmu

Sarajevo, Bosna i Hercegovina – Nakon dva dana dinamičnih panel diskusija, inspirativnih predavanja i neizostavnog umrežavanja, 2. Sarajevo Tourism Summit je uspješno završen. Ovaj prestižni međunarodni turistički događaj, koji je okupio preko 50 vrhunskih predavača i više od 250 gostiju iz Bosne i Hercegovine, regiona i ostatka Evrope, održan je 24. i 25. aprila 2024. godine u sarajevskim hotelima Holiday i Europa.

Summit je svečano otvorio premijer Kantona Sarajevo, Nihad Uk, prvog dana uz prisustvo brojnih uglednih gostiju, ambasadora, inozemnih predstavnka i zvanica kako iz Bosne i Hercegovine, tako i iz ostatka Evrope. Organizatori, Business Concierge Center i agencija Topcom Sarajevo, s ponosom su najavili ovo drugo izdanje, ističući ga kao najvažniji međunarodni kongresni događaj u Bosni i Hercegovini posvećen turizmu.

Prvog dana Summita, paneli su se bavili temama kao što su “Investicije u turizmu”, “AI / Umjetna inteligencija u turizmu”, “Održivi turizam” i “Brand & Trend”, dok su večernji sati bili rezervisani za cocktail networking event u Hotelu Europa, pod pokroviteljstvom Raiffeisen banke.

Drugi dan je započeo uvodnim predavanjem Roba Davidsona, jednog od najboljih stručnjaka kongresne industrije iz Londona, na temu “MICE potencijali Bosne i Hercegovine”, nakon čega su uslijedili paneli o “Budućnosti kongresne industrije”, “Uticaju medija i društvenih mreža na turističke trendove”, “Inovacijama u turističkom transportu” i “Iskustvima u turizmu kroz promociju lokalne kulture”.

Posebna pažnja je posvećena edukaciji i razvoju mladih talenata u turističkoj industriji, s ciljem da se I kroz jednu ovakvu edukativnu konferenciju osigura dodatna naobrazba mladih kadrova. Ova inicijativa pruža mladima priliku da se povežu s iskusnim profesionalcima, steknu dragocjena iskustva i prodube svoje znanje o turističkoj industriji, te da aktivno sudjeluju u panel diskusijama i drugim događajima tijekom Summita.

Izvrsne prezentacije predavača i vinski master class dodali su dodatnu vrijednost ovogodišnjem Summitu, pružajući sudionicima dublji uvid u aktualne teme i trendove u turizmu.

Idejni tvorac Summita i direktor kompanije Business Concierge Centera, Enis Hadžimujić, ističe kako je ovaj događaj bio prilika za razmjenu ideja, iskustava i najnovijih trendova u turizmu. Organizatori su ovog puta Summit podigli na internacionalni nivo, te su stvorili platformu koja će podržati razvoj turističke industrije ne samo u Bosni i Hercegovini, već i u cijeloj regiji.

Na kraju Summita, Enis Hadžimujić se zahvalio svim gostima i posjetiteljima koji su uveličali ovaj događaj, kao i poslovnim partnerima, sponzorima, medijima koji su pomogli u realizaciju istog između ostalog Federalnom Ministarstvu turizma i okoliša, Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo, BiH, Raiffeisen Banci, Porsche Sarajevo, Razvojnoj banci Federacije BiH, Vanjskotrgovinskoj komori BiH, USAID Turizmu, Xyllion Roof Gardens, Aerodromu Sarajevo, Gradu Konjicu, AS Holidngu.

Pripreme za treće izdanje Sarajevo Tourism Summita već su započele tijekom networking susreta, a isti je najavljen za 23. i 24. april 2025. godine.

Prethodni članakBuka te poziva: Škola modernog novinarstva
Naredni članakPrijavite se u program Snažne porodice