Naslovnica Stroga pozitiva Sva djeca zaslužuju čistu odjeću – nova kampanja Henkela za SOS Dječija...

Sva djeca zaslužuju čistu odjeću – nova kampanja Henkela za SOS Dječija sela u BiH

Henkelov brend Persil u partnerstvu sa organizacijom SOS Dječija sela u BiH pokrenuo je projekat čija je poruka da „Sva djeca zaslužuju čistu odjeću“. Tokom mjeseca marta svakom kupovinom Persil deterdženta postajete dio misije, a to je da se obezbijedi 77.000kg[1] čistog veša za djecu i mlade koje podržava organizacija SOS Dječija sela u BiH. 

„Za sretno i zdravo odrastanje djeci je potrebna i čista odjeća kako bi imali jednake prilike sa vršnjacima da pokažu svoje talente. Ovom kampanjom želimo da obezbijedimo da svako dijete ima pristup čistoj odjeći. Naš cilj je da pomognemo rješavanju higijenskog siromaštva, odnosno nemogućnosti pristupa higijenskim potrepštinama i drago nam je da imamo partnere kao što je organizacija SOS Dječija sela u BiH. Pozivamo vas da nas podržite u ovoj misiji i da zajedničkim snagama obezbijedimo 77.000kg1  čistog veša“, istakla je marketing menadžerica u kompaniji Henkel Ivana Mladenović.

Kompanija Henkel donirat će količine deterdženta dovoljne za šestomjesečne potrebe svih porodica iz SOS Dječijih sela u BiH.   

„Svako dijete ima pravo na zdravo i sretno odrastanje, a djeci bez roditeljskog staranja potrebna je pomoć zajednice i društva kako bi imali jednake šanse da ostvare svoje snove. Kompanija Henkel prepoznala je prave vrijednosti, ali i izazove te se kroz nastavak podrške SOS Dječijim selima u BiH zalaže za bolju budućnost djece i mladih. Važno je da djeci osiguramo uslove za bezbrižno djetinjstvo, a značajan segment kvaliteta brige se odnosi na higijenu i zdravlje. Sretni smo što smo partner projekta i  što možemo biti dio rješenja globalnog problema“, izjavila je direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije SOS Dječijih sela u BiH Dženita Subašić.

Poznato je da higijensko siromaštvo izuzetno negativno utiče na razvoj djece. Ne samo na njihovo zdravlje, već i na samopouzdanje, dobrobit, međuljudske odnose i budućnost. Kao odgovorna kompanija, Henkel je prepoznao značaj ovog problema, te je na globalnom nivou donio odluku o važnosti podizanja svijesti javnosti o istom i njegovom rješavanju.   


[1] Interni izračun na temelju doniranog broja pranja

Prethodni članakU Importanne centru u Sarajevu otvorena prva Upim prodavnica sa italijanskim potpisom za cijelu porodicu
Naredni članakMeđunarodni sajam namještaja SARAJEVO4WALLS