Naslovnica Travel & Gastro Samira Hodžić iz Sarajeva je „Nestlé Zdravo! Baka/Nana“ za 2024. godinu

Samira Hodžić iz Sarajeva je „Nestlé Zdravo! Baka/Nana“ za 2024. godinu

Samira Hodžić iz Sarajeva ističe se svojom brižnošću prema ishrani svojih unuka, pokazujući izuzetnu pažnju prema svakom detalju. Zbog svoje predanosti da pravi ukusna jela koja su istovremeno hranjiva i privlačna za najmlađe, sasvim zasluženo je postala ovogodišnja „Nestlé Zdravo! Baka/Nana“.

Naime, jedno od omiljenih jela njenih unuka je pastrmka s krompirom i špinatom koju priprema i peče s puno ljubavi i na jedinstven način.

“Ribu očistim i pripremim s marinadom. Na pek papir postavim ribu, i krompir. Pečem u rerni dok ne bude gotovo. Blitvu ili špinat stavim na maslinovo ulje koje sam zagrijala na tavi s malo bijelog luka i prepečem. Kad sve bude gotovo serviram”, govori Samira Hodžić.

Sretna je što je svojim kulinarskim umijećem usmjerila unuke da jedu zdraviju i izbalansiranu hranu, istovremeno ih potičući da zavole jela koja su dio domaće kuhinje.

“Još od malih nogu svoje sam unuke vodila u prirodu i na tržnicu pričajući im kako je riba izvor brojnih korisnih hranjivih tvari, vitamina i minerala, dobrih proteina koji su ključni za snažne i jake kosti te da će zbog takve zdrave hrane imati sve petice u vrtiću i školi. Zahvaljujući tim zajedničkim iskustvima, moja dva unuka Alan i Mak sada vole jesti pastrmku s povrćem, koja, bez sumnje, ima poseban ukus”, kazala je Samira Hodžić.

I druge bake, nane, nene i majke na Nestlé konkurs „Zdravo! Baka“ poslale su sjajne priče i ideje što pokazuje da s puno pažnje vode računa o kvaliteti ishrane svojih unuka, a njihova predanost zdravim obrocima čini ih svojevrsnim mentorima mlađim naraštajima.

“Ponosni smo na projekat Zdravo! koji donosi edukaciju o zdravoj ishrani uz praktična iskustva. Bake/nane svojim unucima uvijek pružaju puno ljubavi i pažnje, i za njih pripremaju jela uz koja djeca brže usvajaju zdrave navike. Kuhinja je oduvijek bila posebno mjesto gdje se dijele važne životne lekcije. Ovogodišnji najbolji recept i priča bake/nane pobjednice naći će se i u dopunjenom izdanju Kuharice Miris djetinjstva, a bit će prostora i za priče od drugih baka/nana”, rekla je Koraljka Novina Brkić, regionalna nutricionistkinja kompanije Nestlé Adriatic.

Nestlé i u Bosni i Hercegovini educira učenike o pravilnoj prehrani i važnosti bavljenja fizičkom aktivnošću. Tako je u prvih 14 sezona projekta, od početnih 8 škola i 550 učenika, obuhvaćeno više od 20.000 učenika, te 6.000 roditelja. Uz ovaj projekat se o važnosti balansirane prehrane i fizičke aktivnosti prvenstveno edukuju nastavnici i djeca, te roditelji, a potom im se nudi i praktična podrška u vidu recepata, savjeta za kuhanje i planera jelovnika koji podupiru zdrav način života. U okviru projekta Zdravo! realizirano je mnogo zabavnih i edukativnih aktivnosti. Zdravo! Akademija stalni je savjetnik za stvaranje zdravijih životnih navika, koji nudi provjerene informacije o ishrani i nutricionizmu, kao i alate koji olakšavaju njihovu primjenu. Neki od njih su Zdravo! lista namirnica – vodič za kupovinu namirnica, Nutriporcija – jednostavna šema tanjira koji pomaže pri sastavljanju balansiranog obroka i kuharica Zdravo! Kuhaj koja vas može inspirisati za nove uravnotežene obroke Istovremeno, platforma nudi i jednostavne savjete za uravnotežen razvoj djece, te ideje za poticanje djece na više fizičke aktivnosti.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa. Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin). U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača. U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.

Prethodni članakJUPOL BOJATLON – aktivno treniraj za bojenje
Naredni članakIntesa Sanpaolo Banka, Visa i Bingo u zajedničkoj misiji opremanja porodilišta