Naslovnica Biznis kutak Logistika kao karijera – priče zaposlenika velike međunarodne kompanije

Logistika kao karijera – priče zaposlenika velike međunarodne kompanije

Cargo-partner zapošljava profesionalce koji svojim znanjem i iskustvom svakodnevno doprinose razvoju kompanije

Međunarodna logistička kompanija cargo-partner uspješno posluje već četrdeset godina. Danas je vodeći privatni pružatelj usluga info-logistike sveobuhvatnih usluga svih vrsta prijevoza  i skladištenja s posebnom predanošću optimizaciji opskrbnog lanca, te implementaciji up-to-date tehnologije. Bez obzira na dosege koje osiguravaju moderni informacijski sistemi, kvalitetno poslovanje kompanije uveliko ovisi o stručnom kadru, profesionalcima u branši koji svojim znanjem i iskustvom svakodnevno doprinose razvoju kompanije.

Među 4,000 zaposlenika koji rade u 40 zemalja širom svijeta svoja su iskustva o radu podijelili zaposlenici cargo-partner BiH: Sanela Kovač, Global Network Development Manager South East Europe, Sinan Imamović, Manager Operations Sea cargo i Alma Boškailo, Road Transport i Nedžad Bulatović, Warehouse.

Rast zajedno s kompanijom

Sanela Kovač dio je cargo-partner tima od otvaranja ureda u Sarajevu: „Prvi veliki zadatak je bio raditi na prepoznatljivosti brenda. Bilo nas je malo i svi smo se međusobno pomagali na zadacima komunikacije s dobavljačima, klijentima, upoznavanju operativnih procedura za različite modele transporta. Kako su produkti rasli, stvarali smo timove koji su se specijalizirali po pojedinačnim produktima. Naprimjer, ja sam se specijalizirala u zbirnom brodskom transportu te smo postali jedan od vodećih forwardera na području Bosne i Hercegovine koji su nudili ovu uslugu na našem tržištu. Ponosni smo što je naš tim narastao – danas cargo-partner Sarajevo ima 40 uposlenika i trenutno po produktima imamo broj ljudi koji smo imali na mom početku u cijelom uredu“

Filozofija kompanije: we take it personally na prvom mjestu se očituje kroz usmjerenost na kvalitetu odnosa prema klijentima, dobavljačima te zaposlenicima.

Sanela Kovač

„cargo-partner prilagođava svoja rješenja zahtjevima i potrebama klijenta vezano za njegov portofolio usluga, te uvijek nastoji donijeti novu vrijednost, a naše dobavljače pažljivo biramo te ih pretvaramo u dugogodišnje partnere. Kada je riječ o zaposlenicima, kompanija ulaže u kontinuirana usavršavanja i certificiranja kao i mogućnost napredovanja, potiče se izvrsnost i usmjerenost, a lično sam zadovoljna što u svakom trenutku znam što mi je cilj, te imam podršku menadžmenta i kompanije da ga i realiziram“, dodaje Sanela Kovač koja radi na poziciji Global Network Development Manager South East Europe.

Doprinos zajednici kao zajednički cilj

Zahvaljujući pokrivenosti, kvalitetnoj distribucijskoj mreži dobavljača te cijelim spektrom različitih personaliziranih usluga, cargo-partner je u Bosni i Hercegovini prepoznat kao pouzdan poslovni partner, a svoju predanost pokazuju i brigom za lokalnu zajednicu. Sinan Imamović i Alma Boškailo otkrili su neke od društveno-odgovornih projekata koje je kompanija podržala: „Naša kompanija redovno sudjeluje u humanitarnim projektima i događajima – sponzor smo projekta Srce za djecu, sudjelujemo u realizaciji projekata Pomozi.ba, stipendirali smo učenike u potrebi.  Ponosni smo što radimo za kompaniju koja poznaje svoju lokalnu zajednicu i  aktivno doprinosi stvaranju boljih uslova za sve koji žive ovdje“.

S obzirom na prirodu posla – prijevoz, skladištenje, upravljanje raznim specijaliziranim mašinama, rad u posebnim uslovima i slično, potrebna je kontinuirana zaštita na radu kako bi sigurnost radnika uvijek bila na prvom mjestu. Upravo te uslove ističe zaposlenik skladišta, Nedžad Bulatović: „Uslovi za rad su odlični i sve kolege sa kojim radim spremni su za svaki vid pomoći i saradnje, a posebno moram naglasiti da se veoma vodi briga o zaštiti svakog radnika; obezbjeđeni su nam svi uslovi i sredstva za svakodnevni rad. Drugim riječima, cargo-partner je firma koja je idealna za rad“.

Nedžad Bulatović

Svjesni važnosti ulaganja u zaposlenike, cargo-partner redovno analizira i promišlja strategije razvijanja ljudskih resursa s posebnim naglaskom na lokalno područje na kojem djeluje, pritom otvarajući mogućnost rada i usavršavanja, preuzimanja i razmjene dobrih praksi u mnogim zemljama svijeta. Popis trenutno otvorenih pozicija možete pronaći ovdje.

Prethodni članakMjesec borbe protiv raka dojke
Naredni članakSOS Dječija sela u BiH organizuju edukativno-zabavne aktivnosti u Skenderiji za djecu i roditelje povodom Dječije nedjelje