Naslovnica Travel & Gastro Kimono Sushi Bar je sada dostupan putem aplikacije Glovo, uz brzu dostavu...

Kimono Sushi Bar je sada dostupan putem aplikacije Glovo, uz brzu dostavu u Sarajevu

Glovo, višekategorijska platforma koja kupcima omogućava pristup različitim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, najavljuje partnerstvo sa sarajevskim Kimono Sushi Barom.

Od ove sedmice, u kategoriji “Hrana” na aplikaciji Glovo, korisnicima iz Sarajeva dostupno je više od 165 svježih jela koje priprema Kimono, a koja im brzo dostavljaju na kućni prag.

Novi i nadograđeni kimono meni, koji je dostupan korisnicima Glova, sadrži jela iz 15 kategorija: maki meni, kimono vok, kimono doručak, japanski specijaliteti, kimono supe, sendviči, azijski fusion, sushi specijaliteti, kimono tempura, pasta, kimono biftek, salate, slatki program, palačinke i kolači.

„Drago nam je što korisnicima stalno nudimo nešto novo i što će im to biti dostavljeno brzo i svježe. Sada iz udobnosti svog doma mogu birati svoja omiljena jela sa Kimono menija. Ovim nastavljamo sa kreiranjem partnerskih odnosa sa priznatim restoranima koje su Sarajlije posebno prepoznale kao mjesta gdje mogu pronaći ono u čemu uživaju“, rekao je Stefano Anselmi, generalni direktor Glovo BiH.

Ovo proširenje Glovo ponude dolazi na dan koji je u svijetu prepoznat kao Međunarodni dan sushija. Sushi vuče korijene iz drevne Azije, tačnije iz Kine, gdje je u 2. vijeku nove ere stvoren način konzerviranja ribe fermentacijom sa rižom. Moderni sushi, sa svojim raznim vrstama i ukusima, nastao je u Tokiju početkom 19. vijeka.

Delikatna kombinacija riže, morskih plodova, povrća i algi decenijama osvaja srca gurmana diljem svijeta, a sve je popularnija i u Bosni i Hercegovini.

Prema podacima Glova, dan kada je zabilježen najveći broj narudžbi sushija u proteklih 12 mjeseci u BiH bio je 14. februar, za Dan zaljubljenih. Općenito, sushi je najpoželjniji kao opcija za večeru za bh. kupce, gotovo jedna trećina narudžbi se vrši između 18 i 20 sati, dok se gotovo 20 posto sedmičnih narudžbi sushija događa utorkom.

Kada je u pitanju period godine, ljubitelji sushija su najaktivniji u jesen; Sarajevo je vodeći grad po narudžbama sa udjelom od 70 posto svih narudžbi sushija u zemlji, a slijedi ga Banja Luka sa 13.

O Glovo

Glovo je pionirska višekategorijska aplikacija koja povezuje korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtjev iz restorana, prodavnica i supermarketa, apoteka i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu kako bi korisnici mogli uživati ​​u onome što žele, kada žele i gdje žele. Kompanija je osnovana 2015. godine u Barseloni i posluje u 23 zemlje Evrope, Centralne Azije i Afrike.

Prethodni članakDvanaesta NetWork konferencija – moć povezivanja u digitalnom dobu
Naredni članakZaslužuješ TIME OUT uz STAY STRONG PRO!