Naslovnica Savjetnici HEADHUNTING 2.0: INOVATIVNA METODA REGRUTACIJE STRUČNIH KADROVA

HEADHUNTING 2.0: INOVATIVNA METODA REGRUTACIJE STRUČNIH KADROVA

Headhunting je specifična metoda regrutacije visoko kvalifikovanih i stručnih pojedinaca za određene pozicije u organizacijama. Ova praksa se obično koristi za popunjavanje ključnih, izvršnih i/ili specijalističkih pozicija unutar kompanija

Vještinu headhuntinga Alphabet Group kompanija podigla je na jedinstven nivo. U ovom tekstu donosimo vam glas struke, šta je važno u procesu headhunting-a i šta partneri mogu da očekuju kada za ovaj izazovan i poseban zadatak odaberu kompaniju Alphabet Group.

Headhunting 2.0: Spoj tradicionalnog i modernog

Headhunting nije samo proces pronalaženja stručnih kadrova, to je umjetnost spajanja pravih ljudi sa pravim kompanijama. Umjesto da se oglašavaju za posao javno ili primaju otvorene prijave, kompanije angažuju headhunting agencije ili interne stručnjake za pronalaženje potencijalnih kandidata koji ispunjavaju specifične zahtjeve posla. Kako biste prave ljude doveli na pravo mjesto, potrebno je voditi računa o tome da headhunting agencija koju odaberete raspolaže bogatom partnerskom mrežom, u realnom i digitalnom svijetu.

S ponosom možemo reći da kompanija Alphabet Group već preko 10 godina suvereno gradi pouzdanu partnersku mrežu na prostoru jugoistočne Evrope i svojim partnerima omogućava vrhunski kvalitet headhunting procesa.

Rješavanje konflikta interesa u headhunting procesu

Često čujemo da je headhunting okarakterisan kao „krađa“ zaposlenih. Međutim, kao i u svakoj sferi života, potrebno je uključiti etiku i znati gdje je granica. Kompanija Alphabet Group se fokusira na identifikaciju kandidata koji su nezadovoljni svojim trenutnim poslom ili pozicijom i žele promjenu, izazov ili napredak. Suština headhunting-a jeste da pružimo priliku stručnim kadrovima da napreduju i ostvare svoj puni potencijal, a na zadovoljstvo kako kandidata tako i partnerske kompanije.

Prilagođena headhunting strategija za svakog klijenta

Svaka kompanija ima svoje jedinstvene potrebe kada je u pitanju regrutacija stručnih kadrova, a ovi zahtjevi često zavise od industrije, veličine organizacije, ciljeva i kulture kompanije.

Na primjer:

  • kompanije u visoko regulisanim industrijama, poput farmaceutske ili finansija, mogu tražiti kandidate sa posebnim sertifikatima ili dozvolama koje su obavezne za obavljanje poslova u toj industriji;
  • kompanije koje posluju globalno mogu tražiti kandidate koji govore određene jezike ili imaju iskustvo u radu sa određenim kulturama, kako bi olakšali međunarodnu ekspanziju;
  • kompanije koje se nalaze u određenim geografskim područjima mogu preferirati kandidate koji su lokalno prisutni ili imaju iskustvo u toj oblasti i mnogi drugi…

Headhunting strategija koju primjenjujemo u kompaniji Alphabet Group u potpunosti je prilagođena klijentu što znači da svaki kandidat koji se predstavlja klijentu pažljivo je odabran kako bi se osiguralo da se uklapa u organizacionu kulturu i vrijednosti.

Employer Branding: Ključ uspješnog headhuntinga

Employer branding, odnosno izgradnja pozitivne slike o poslodavcu, ključan je faktor za uspješan headhunting iz nekoliko razloga:

  1. Privlačenje talenata: Poslodavci koji imaju dobar employer brand privlače više stručnih kandidata. Kandidati su skloniji apliciranju za poslove u kompanijama koje se percipiraju kao atraktivni poslodavci.
  2. Zadržavanje talenata: Kvalitetni stručnjaci često su skloniji ostati u kompaniji s pozitivnim employer brandom. To smanjuje potrebu za kontinuiranim headhuntingom za iste pozicije.
  3. Referentni marketing: Zaposleni u kompaniji s pozitivnim employer brandom često će preporučiti svoju kompaniju svojim kontaktima i profesionalnoj mreži. To može olakšati headhunting jer kandidati dolaze preporučeni od strane pouzdanih izvora.
  4. Bolje usklađivanje sa kulturom kompanije: Kandidati koji prepoznaju i cijene pozitivan employer brand kompanije vjerovatno će bolje odgovarati organizacionoj kulturi.
  5. Poboljšava percepciju među konkurencijom: Posjedovanje pozitivnog employer branda može kompaniji pomoći da se istakne i privuče stručnjake čak i ako je konkurencija jaka. To je posebno važno u industrijama gdje je konkurencija za stručne kadrove velika.
  6. Povećava efikasnost headhuntinga: Kada headhunting agencija predstavlja kompaniju s dobrim employer brandom, kandidati su često skloniji da pažljivo razmotre ponudu i lakše donose odluku o prelasku.

Alphabet Group radi ne samo na pronalaženju odgovarajućih kandidata već i na izgradnji pozitivnog emlpoyer brandinga za poslodavca koji privlači stručnjake. Ovaj pristup osigurava da kandidati ne samo da ispunjavaju potrebe klijenta, već i da se osjećaju privučeni vrijednostima i kulturom kompanije.

Headhunting strategija za drugoročno zadržavanje stručnog kadra

Kvalitetna i dobro osmišljena headhunting strategija može biti ključ za dugoročno zadržavanje stručnog kadra u kompaniji.

Stručno znanje i resursi za pažljiv odabir kandidata koji najbolje odgovaraju potrebama i kulturi kompanije povećavaju šanse za dugoročno zadovoljstvo kandidata. Dobar headhunter će ciljati kandidate koji već dijele vrijednosti i ciljeve kompanije. Kada kandidati osjećaju da se uklapaju u organizacionu kulturu, veća je vjerovatnoća da će ostati u kompaniji na duže vrijeme. Takođe, vrhunska headhunting strategija omogućava headhunting agenciji da identifikuje kandidate koji imaju potencijal za dugoročni rast i razvoj u kompaniji. Ovo može uključivati kandidate koji su motivisani da napreduju i usavršavaju svoje vještine unutar kompanije.

Alphabet Group podržava svoje partnere u razvoju strategije za dugoročno zadržavanje stručnih kadrova, te im na raspolaganje stavlja širok spektar razvojnih treninga.

Headhunting: Biraj pametno

Headhunting nije samo proces pronalaženja stručnih kadrova; to je umjetnost spajanja pravih ljudi sa pravim kompanijama. Dugogodišnje iskustvo Alphabet Group-a u oblasti ljudskih resursa, posvećen tim psihologa, svakodnevno rastuća baza te izuzetna umreženost u cijeloj regiji garantuju adekvatan „match“ između kandidata i tražene kompanije. Alphabet Group postavlja visoke standarde u ovoj oblasti svojim inovativnim pristupom, izraženim etičkim vrijednostima, i fokusom na dugoročno zadržavanje stručnog kadra.

IZVORAlphabet Group
Prethodni članakDan Ujedinjenih nacija: mir, dostojanstvo i jednakost za sve
Naredni članakDiplomatski zimski bazar 2. decembra u Sarajevu