Zašto je feedback važan?
Kao i kod igrice „toplo-hladno“ nama je u svakodnevnom životu potrebno da znamo šta i kako treba da radimo da bismo došli do cilja.
Na Alpha Talks radionici dotaći ćemo se onoga što jeste i onoga što nije feedback. Odgovorićemo na pitanja:
✔ Kada dajemo povratnu informaciju
✔ Zašto je dajemo
✔ Na koji način se daje kvalitetan feedback i
✔ Šta je cilj feedback-a
Jedna od osnovnih odlika kvalitetnog davanja feedbacka jeste asertivna komunikacija. Ovaj vid komuniciranja znači na pristojan i odlučan način jasno reći što mislite, osjećate i želite, a da pritom ne povrijedite osjećanja sagovornika. Krajnji cilj asertivne komunikacije jeste win-win situacija za obje strane, a na Alpha Talks radionici učesnici će dobiti priliku da istraže i isprobaju svoju asertivnost prilikom davanja feedback-a.
O predavaču
Larisa Špuren Šarić je HR menadžer sa više od 16 godina iskustva u ljudskim resursima u domaćim i internacionalnim kompanijama. Fokus joj je na edukaciji i konsultacijama u oblasti ljudskih resursa. Tokom karijere imala je priliku raditi sa raznolikim timovima i pojedincima, prateći njihov profesionalni razvoj i doprinoseći stvaranju okruženja gdje se vrednuje inovacija, saradnja i kontinuirano učenje.
Rezervišite mjesto i započnite novu godinu usvajanjem znanja o značaju feedback-a, kao moćnog alata za lični i profesionalni razvoj, prijavom na slijedećem LINKU.