Naslovnica Zdrav život Pojačajte efekte hodanja

Pojačajte efekte hodanja

Profesorica sporta i tjelesnog odgoja Suada Krezić predlaže četiri vježbe koje će povećati efekte hodanja:

👉 Dok hodate, pridržavajte se istog ritma kao i za uobičajenu šetnju, ali umjesto normalnih koraka podižite koljena pod uglom od 90 stepeni pri svakom koraku. Radite to oko jedne minute ili 30 ponavljanja. Odmorite se pa ponovite. Vježba djeluje na kvadricepse, gluteus i trbušne mišiće.

👉 Iskoraci – Desnom nogom iskoračite naprijed, a lijevu savijenu nogu spuštajte dok ne bude koljenom oko pet centimetara od tla. Ponavljajte oko minutu ili 15 puta sa svakom nogom. Vježba djeluje na kvadricepse, gluteus i trbušne mišiće.

👉 Stanite na prednji dio stopala, a pete odignite oko 7, 8 centimetara od tla. Spustite pete na tlo, zatim se podignite i ponavljajte pokret oko pola minute. Nakon toga nastavite šetnju. Vježba djeluje na listove i gluteus.

👉 Dokazano je da intervalni trening povećava sagorijevanje kalorija. Kako biste ih uključili u svoju šetnju, trebate učiniti sljedeće:
Tokom šetnje jednu minutu trčite ili hodajte brzim tempom, a onda jednu minutu hodajte uobičajenim tempom. Radite to 15 minuta kako bi vam se povećao puls za maksimalno sagorijevanje kalorija i korisniji kardio trening. Ta aktivnost imat će povoljan utjecaj na srce, pluća noge i core.

Pročitajte i tekst: Tri savjeta kako uspješno mršati hodanjem

IZVORSuada Krezic
Prethodni članakSabina Bajrić: Kako postati virtuelni asistent
Naredni članakŽenska Mentorska Mreža: istraživanje SheXo – Žene u poslovnom svijetu