Naslovnica Iz mog ugla Adnan Alikadić: Društvo znanja

Adnan Alikadić: Društvo znanja

Druga polovina augusta. Još uvijek se ne zna kako će biti organizirana nastava.

Zašto?

Plasiraju se neke kao nezvanične ideje, uvode neki novi termini, formiraju se komisije, oglašavaju se razni ministri, međutim mi još uvijek ne znamo kako će djeca da nam idu u školu.

Danas na radiju čujem vijest da se prošlogodišnji sistem pokazao lošim (što je tačno), te da najvjerovatnije neće kao takav biti primjenjen ove školske godine (što je jadno). Ne znamo kako će da bude ali znamo da najvjerovatnije neće biti kao prošle godine (vrijeđanje inteligencije).

Kao kukavičije jaje, se “poturaju” neki novi termini, kojima se ispituje reakcija javnosti.

“Epidemiološki višak”, jer kao u odjeljenju može biti 20 učenika, a 21 je višak. Pa sam danas ja višak, sutra ti i tako u krug.

Škola svaki drugi dan, jedne sedmice idem ponedjeljak srijeda i petak a sljedeće sedmice utorak i četvrtak?!?

Zašto? Sa kojim ciljem? Kako će 20 učenika da spriječi širenje, a 21 je opasnost?

Zašto?

Kako će to da NAM pomogne?

Kako će to da spriječi širenje virusa?

Da li postoji struka?

Da li postoje stručnjaci koji će da daju naučno potkovano objašnjenje koji je razlog da djeca ne idu svaki dan u školu, puni fond časova sa punim trajanjem časa?

Da li postoji neko ko će da objasni kako će neki model, bilo koji, koji se primjeni da spriječi širenje virusa? Naučno da objasni, ne kao tetka na kafi, već jasnim naučnim dokazima!?!

Dragi moji, ne idu djeca u školu da bi ih neko “čuvao”.

Ne idu u školu da ne bi bili sami kući.

Ne idu u školu da bi roditeljima bilo lakše.

Ne idu u školu da bi učitelji imali posao.

Ne idu da se zabave.

Ne idu da “pronosaju” nove tene ili mobitel.

Itd i sl.

Dragi roditelji, drage kolege, dragi donosioci odluka, u školu se ide da bi se učilo. Učilo. Sticalo znanje. Prije svega znanje, znjane (nauka, zatim vještine, onda kominikacija, veoma važno socijalizacija, itd) ali znanje.

Znanje je to koje donosi razliku. Razliku u svemu.

Izmedju uspješnih i neuspješnih.

Bogatih i siromašnih.

Srećnih i nesrećnih.

Onih koji imaju i onih koji nemaju.

Znanje pravi razliku između zadovoljnih i nezadovoljnih.

Znanje.

Ne ocjene.

Kako nema znanja, tako nema ni informacije 19.08. kako će biti organizirana nastava 01.09.