Naslovnica Zdrav život POVEĆAJTE NIVO ENERGIJE TOKOM DANA

POVEĆAJTE NIVO ENERGIJE TOKOM DANA

Proljeće je godišnje doba kada svi osjećamo umor, a mi vam donosimo par savjeta kako da povećate nivo energije tokom dana

https://www.freepik.com/free-photo/happy-enthusiastic-elderly-man-stretching-smiling-pleased_10863277.htm#page=1&query=energize&position=13

Nekada se osjećamo pospano u toku dana, želimo malo odspavati u svojoj kancelariji, na radnom mjestu. Slijedećih par savjeta vam mogu pomoći da povećate nivo energije tokom dan.

  1. Zijevajte. Zijevanje je način na koji se hladi naš mozak, a to je esencijalno za razbuđivanje.
  2. Pokrenite se. Nakon samo 10 minuta šetnje nivo energije će biti poboljšan u narednih 2 sata.
  3. Pogledajte na YouTube neki dobar, smiješni klip. Da, slobodno. Smijeh podiže krvni pritisak i ubrzava rad srca. To može pomoći kada se osjećate bezvoljno.
  4. Gledajte u nešto crveno. Nauka je dokazala da gledanje u crvenu boju pojačava rad mišića koji zatim oslobađaju potrebnu energiju.
  5. Probajte ovo umjesto još jednog esspresa ili energetskog pića. Kašika chia sjemenki vam može vratiti energiju. U njima je upakovana kombinacija B vitamina, proteina i vlakana.
  6. Istegnite se na jednostavan način. Stanite u okvir vrata. Noge blago raširene, a rukama dohvatite najvišu moguću tačku okvira. Izbacite svoje grudi naprijed koliko god možete. Na taj način ćete istegnuti cijelo tijelo. Ovo istezanje stimuliše simpatički nervni sistem i povećava nivo energije uma i tijela.
  7. Vježbajte. Čak 58% žena osjeća najveći nivo energije upravo nakon treninga.
  8. Jedite pravu hranu. Studije pokazuju da omega-3 masne kiseline poboljšavaju raspoloženje i aktivnost mozga.
  9. Između obroka pojedite neku užinu koja povećava vašu energiju, a nije bogata kalorijama. Te užine mogu biti nemasni jogurt, voće (najbolje jabuke, narandže ili bobičasto voće), povrće ili mladi sir.

Ovo su savjeti koji vam mogu pomoći da u toku cijelog dana imate dovoljno energije. Na ovo sve dodatno ćete osjetiti još bolju energiju ukoliko birate hranu koja je što manje prerađena i to u odgovarajućoj količini.