Naslovnica Putovanja I ove godine svi putevi vode na selo

I ove godine svi putevi vode na selo

Bosna i Hercegovina je jedna od najbogatijih zemalja u Evropi, kada je u pitanju pokrivenost ruralnim područjima. Oko 80% ukupne površine države odnosi se na ruralna okruženja s mnoštvom skrivenih prirodnih i kulturnih atrakcija. S početkom nove turističke sezone pokrenuta je kampanja “Haj’ na selo” koja nas poziva da posjetimo bosanskohercegovačka sela kao najpoželjnije turističke destinacije.

Autohtona ovčica pramenka Janja odabrana je kao ambasadorica kampanje, koja nas poziva u istom smjeru – ka bosanskohercegovačkim planinama, pašnjacima, rijekama i selima kao atraktivnim turističkim, gastronomskim i kulturološkim destinacijama. Uz tradicionalni poziv i slogan kampanje „Haj’ na selo“ na stranici www.rural.ba može se jednostavno pretražiti i odabrati više od 100 seoskih domaćinstava, ugostiteljskih objekata i pružatelja turističkih usluga. Izbor olakšavaju detaljni opisi destinacija i multimedijalne prezentacije, kao i direktni kontakti pružatelja usluga. U cilju jačanja kapaciteta i razvoja ponude u ruralnom turizmu, platforma rural.ba istovremeno služi kao servis za prezentaciju i uvezivanje seoskih domaćinstava. Pri tome će se ove ruralne destinacije i sadržaji koje one nude moći lakše povezati sa domaćim i stranim gostima te turističkim i razvojnim agencijama. Seoska domaćinstva u BiH će lakše profilirati i brendirati svoju ponudu, širiti bazu gostiju, uvezivati se međusobno te tako racionalnije iskoristiti prirodne i druge sadržaje u svojoj blizini.

Platforma je prvobitno osmišljena s ciljem ublažavanje posljedica pandemije COVID-19 na turistički i gastro-kulturološki sektor, no ubrzo je izašla izvan okvira ove misije i nastavila se razvijati kao sveobuhvatno rješenje za brendiranje i predstavljanje ponude ruralnog turizma u BiH. Za razvoj platforme zaslužni su entuzijasti iz agencije Balkantina, a ovaj koncept podržala je Vlada Švicarske kroz aktivnosti MarketMakers projekta. Balkantina je jedna od potpisnica načela koja je predložila novoosnovana koalicija Budućnost turizma, a odnose se na jačanje održivosti turizma u vrijeme pandemije i kreiranju zdravijeg okruženja na samim destinacijama, kao i među posjetiteljima i osobljem. U okviru kampanje i budućim saopćenjima pratiti ćemo i razvoj epidemiološke situacije u BiH i davati odgovarajuće smjernice za putovanja u vezi s tim.

Platforma Rural.ba namijenjena je svim profilima domaćih i stranih turista, porodicama sa djecom, tragačima za avanturama u prirodi i ljubiteljima autohtonih okusa. Većina sela zbog svoje blizine se već nalazi na listi i mapi svakog stanovnika u BiH, a Rural.ba će ih na ovaj način tek podsjetiti na sakriveno turističko blago za čije otkrivanje im nikada neće trebati vize, avionske karte ili granične kontrole. Svjetska turistička organizacija UNWTO je 2020. godinu proglasila godinom turizma i ruralnog razvoja u svijetu, ali nema sumnje da će i 2021. u srcima naših građana također biti godina putovanja po domaćim ruralnim destinacijama.

Kampanja se odvija se na pet kanala društvenih mreža: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin i Youtube.